Szállítási feltételek

 

 Szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön a lehetőségekhez képest pár napon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át.

Szállítási módok:

A csomagolási költségeket nem számoljuk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ennek összege a választott szállítási mód és a rendelés helyének függvényében változik. Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Futárszolgálat: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a szállítási módot. Csomagjainkat a Magyar Posta szállítja házhoz. Általában a délután 3 óráig leadott megrendeléseket a telefonos visszaigazolást követően átadjuk a futárszolgálatnak, a kézbesítés pedig a megrendelést követő munkanapon történik.
    • A futárszolgálat igénybevételénél fizetendő díj 20.000 Ft-os megrendelés alatt 1990 Ft, fölötte ingyenes
    • Utánvétes fizetés esetén a szállítási költség 2300 Ft! 
  • Külföldi szállítás esetén a szállítási díjról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
  • A termékek személyes átvétele irodánkban: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését személyesen vegye át. Ebben az esetben a rendelés feldolgozásakor kiküldésre kerül egy e-mail amelyben pontos leírást kap a termék átvételének idejét illetően.
    Személyes átvételre a következő helyen van lehetőség:

    BÁLNA Budapest - Caffé Cagliari átvevőpont
    Budapest, Fővám tér 11-12, 1093

Készlet állapotok:

  • Raktáron: A termék megtalálható üzletünkben, így nagy valószínűséggel azonnal szállítható. A készlet érték csak tájékoztató jellegű, a foglalt készletet is tartalmazza és lehet eltérés a valós készlet és a webshopban kiírt között.
  • Előrendelhető: A termék jelenleg nincs raktárunkban, de pár munkanap alatt be tudjuk szerezni. Pontos szállítási határidőről kérjük kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!
  • Nincs raktáron: A termék jelenleg nincs raktárunkban, és beszerzését sem tudjuk garantálni. A termék elérhetőségét illetően kérjük kérjen tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól!

 

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, mert a termék esetleges sérülése esetén a futárcég csak ez esetben téríti meg a keletkezett kárt. 

Garancia

  • Az Orbicom Kft. által értékesített termékekre az átadástól számított maximum 15 nap jótállás vonatkozik.
  • Garanciális ügyintézés folyamata az Orbicom Kft.-n keresztül:

Juttassa el hozzánk a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: +36-30-634-0254 telefonszámon, H-P: 9-17 óra között). 

Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést.
Az cserélt terméket visszajuttatjuk az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. A visszajuttatás költségét az Orbicom Kft. viseli. 

Nincs kockázat!

Amennyiben a termék a vásárlástól számított 15 napon belül - rendeltetésszerű használat esetén - meghibásodik, vagy Ön bármilyen okból szeretne elállni a vásárlástól a terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a vásárlástól számított 15 napon belül visszajuttatni szíveskedjék az Orbicom Kft. ügyfélszolgálatára.

Az elállás részletes feltételeiért keresse munkatársunkat.